søndag 29. mars 2009

Fullstendig feilslått mote!

Det er på skrivende tidspunkt omtrent to uker siden vi blogget om et irritasjonsmoment. Og da kan det være fristende å tro at vi ikke har irritert oss over noen ting som helst. Men grunnen er faktisk at jeg har brukt to gode uker på å være frustrert over vårens mote. Denne gangen representert av moteguruene(!) hos Gina Tricot.

Haremsbukse!

Jeg er fristet til å ikke si noe mer om dette fenomenet. Dere tar poenget. En tights med sæggerumpe! For de uinvidde er det på tide med et bilde:



Som ei jente fra klassen min for mange år siden sa det så fint; "...hvis jeg ser noen av mine venner i haremsbukse fra Gina Tricot kutter jeg kontakten tvert. Uten noe "jammen"."

Og jeg er så enig.

Jeg gir deg dermed 3 gode grunner for å hate haremsbukser:

1. Det ser ut som at du har gjort i buksa hvis du har på deg haremsbukse
2. Det ser også ut som at du har på deg bleie
3. Det ser ut som at du har utviklet svømmehud mellom beina
4. Det er stygt
5. Det får beina dine til å se ut som at de er 20 cm lange

Det var fem grunner, men du får ta de to siste som bonus.

ÆSJ! Ta det fra en gutt, det blir ikke årnings i harmemsbukse fra gina tricot!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar